TONTON TRELER TERBARU PERMAINAN KAMI!
Log masuk
Daftar

MENGENAI CONFLICT OF NATIONS

Conflict of Nations ialah permainan strategi berasaskan pelayar yang boleh dimainkan secara percuma, permainan ini tentang perang global moden yang dilancarkan secara masa nyata bersaing dengan puluhan pemain lain, dalam kempen yang merangkumi beberapa hari atau bahkan berminggu-minggu.

Anda mengawal angkatan tentera daripada salah satu negara maju di dunia ini. Anda juga bertanggungjawab untuk perluasan tentera, perkembangan ekonomi. kajian teknologi dan diplomasi negara asing.

BILIK MEDIA

MUAT TURUN KERTAS DINDING
PETIKAN SKRIN PERMAINAN
PUSTAKA VIDEO

SERTAI CON-UNITY

Sertai komuniti aktif kami di Forum, Facebook, Twitter dan Youtube. Dapatkan berita tentang kemas kini terkini dan ketahui petua dan helah daripada pemain pro, sila layari sekarang!

BANTUAN DAN SOKONGAN

Sekiranya anda memerlukan bantuan dan sokongan tambahan tentang apa-apa berkenaan Conflict of Nations, jangan teragak-agak untuk melayari our forum atau menghantar e-mel kepada kami di:

[email protected]

Kakitangan kami sudi membantu anda dengan sebarang masalah yang anda hadapi.

Kami menggunakan kuki untuk menambah baik pengalaman pengguna dan menganalisis penggunaan permainan. Sesetengah kuki yang digunakan boleh dimatikan ("kuki pilihan") manakala yang lain diperlukan untuk berfungsi sepanjang masa.. (Lihat Dasar Privasi)
Ok